fbpx

Co je Tanganica?

Tanganica je webová aplikace, ve které si můžete jednoduše spustit produktové reklamy na Googlu a na Facebooku a to na pár kliknutí! Pokud nyní máte své aktivní kampaně, tak Tanganicu můžete využívat paralelně s vašimi kampaněmi a dosáhnout tak navýšení tržeb.

Nastavit reklamy zabere jen 26 kliknutí myší a pár minut času.

Napsali o nás:

Stačí jen kliknout na tlačítko a začít prodávat!

K nastavení a spuštění kampaní nepotřebujete vlastní reklamní účty a dokonce ani žádné technické know-how.

Veškeré statistiky a důležité metriky můžete vyhodnocovat přímo v rámci aplikace. 

Důvěřuje nám více než 600 e-shopů!

Příběh e-shopu s fotodárky

“Na Tanganicu jsem narazila náhodou na Facebooku, kde jsem si přečetla článek o mladé marketingové firmě z Jablonce. A to bylo znamení 😀 potřebovala jsem zviditelnit a rozpohybovat svůj eshop. Měla jsem obavy, že můj malý eshop nebude pro Tanganicu zajímavý. Nicméně jsem si domluvila osobní schůzku, abych si nechala vysvětlit, jak Tanganica funguje a co je potřeba z mé strany udělat, aby se mohly spustit kampaně. Pak už jsem to nechala plně v rukách Tanganicy. A vyplatilo se!”

Petra Tichá, fotodarkyticha.cz 

"S Tanganicou jsme začali spolupracovat v omezené míře, ale postupně jsme zahrnuli oba naše české eshopy. Aktuální čísla vypadají dobře a hlavní eshop se dle předpokladů uchytil. Tanganica nám poskytuje dohodnuté PNO, spolupráce je téměř bez námahy."
"Tanganicu mohu jedině doporučit. Mně osobně služby Tanganicy vyřešily stále se opakující problém týkající se otázky: „Kdo bude spravovat naše reklamní kampaně?“ Jejich systém je perfektní, funguje skvěle, a jako bonus je ochota a úžasný osobní přístup. Chválím a doporučuji"

Co o spolupráci s Tanganicou říká Tomáš Ventruba,
senior marketing project manager ze společnosti Optimio?

“Nástroj Tanganica je dalším dílkem skládačky výkonnostního marketingu. V některých případech poskytuje skvělý výkon, někdy sekunduje vašim kampaním, jindy se nezadaří a vy zjistíte, že zatím pro vás tento nástroj není. Chyba však není v jejich nástroji – chyba může být v kvalitě feedu, v aktuální situaci na trhu či stavu e-shopu. Pokud má podávat Tanganica 100% výkon, musíte být 100% i vy.

Musím vyzdvihnout skvělou komunikaci a focus na produkt a vývoj – stejně tak přehledné menu a snadné ovládání nástroje. Díky tomu zvládne nasadit feed a spustit promoci prakticky každý. Nechte si případně poradit, co víc můžete udělat pro výkon – v Tanganice vám poradí.

Jak již zazněla na začátku – Tanganica by však neměla být jediným nástrojem, který pro svůj e-shop používáte. Cesty zákazníka jsou spletité a je škoda ho ztratit – myslete i na další kanály, sledujte data a otestujte Tanganicu. Může vám dát cenné informace a dlouhodobě příjemný obrat.”

Případové studie

Jak si e-shop s nábytkem zvedl tržby o 6 mil. Kč díky pár kliknutím?

Je únor, mrazivá zima. Za okny sněží a pan Tomáš sedí v teple u svého počítače. Registruje svůj e-shop v aplikaci Tanganica. Chce totiž zvýšit obrat svého fungujícího e-shopu s nábytkem. Během pár kliknutí a několika málo minut má vše nastaveno. Zapíná kampaně….

Zvýšení celkových tržeb o 13 % během prvních 10 dní.

Věříme, že pokud za vás kope více hráčů, máte tak větší šanci na úspěch. Z toho důvodu jsme začali postupně analyzovat některé e-shopy, které Tanganicu využívají přímo vedle svého stávajícího marketingu. Zjistili jsme velice zajímavou věc. Ve většině případů jsme totiž měli možnost vidět inkrementální přínos reklam

Máte otázku?

Pro více informací nás prosím kontaktujte. Využít můžete tento formulář nebo nám napište email na info@tanganica.cz

tanganica

Zákaznická linka

+420 777 732 719