fbpx

Jak správně nastavit Google Analytics?

Cílem každého majitele internetového obchodu je mít prosperující e-shop. Na základě čeho ale zjistí, že je jeho e-shop úspěšný? Ano, na základě

Číst dál..

Základní metriky výkonnostního marketingu

V online marketingu se denně setkáváme s různými metrikami, které k výkonnostnímu marketingu neodmyslitelně patří. Ať už spravujete placené reklamy na Googlu,

Číst dál..

Co je to konverzní poměr a proč je důležitý?

Konverzní poměr, jinými slovy měření konverze, procentuálně vyjadřuje úspěšnost v dosahování konverzí. Konverze lze vysvětlit jako předem definované cíle, kterých chce webová

Číst dál..

Co je to Google Ads?

Google Ads, jinými slovy Google Adwords nebo Google reklamy, je internetová inzertní služba poskytovaná společností Google. Díky této službě mohou firmy propagovat

Číst dál..

Google Merchant Center

Google Merchant Center, zkráceně GMC, je nástroj od společnosti Google, který slouží k nahrání informací o Vašich produktech a Vašem e-shopu na

Číst dál..

Google Shopping

Google nákupy, neboli PLA (Product Listing Ads) je služba poskytovaná společností Google, která umožňuje zobrazovat na stránce Google vizuální reklamy na produkty,

Číst dál..

Co je produktový XML feed?

Produktový XML feed je počítačový soubor, který obsahuje informace o produktech z vašeho e-shopu. XML feed se využívá v inzerci pro srovnávače

Číst dál..

Google CSS program

Co je Google CSS program? CSS program je určený pro inzerenty, kteří zobrazují své produktové reklamy v Google Shopping. Program umožňuje inzerentům

Číst dál..