fbpx

Co jsou Performance max kampaně?

Už jste si pravděpodobně stačili všimnout, že nám v rozhraní přibyl další reklamní formát a to Performance Max kampaně 🔥. Ty jsme před nasazením u pár e-shopů testovali a v následujícím článku se můžete dočíst, co jsme se díky tomu naučili.

Zjišťujeme ale, že pro vás není úplně jasné, co si pod pojmem Performance max máte představit a jak a co do rozhraní nahrát. Proto jsme si pro vás připravili následující článek. 

Co jsou kampaně Performance max?

Kampaně Performance max jsou první svého druhu. Umožňují totiž spustit inzerci jedné kampaně v rámci celého reklamního prostoru Google. Jedná se jak o vyhledávací síť (vyhledávače, mapy, nákupy, ale také weby, které poskytují svůj prostor pro google inzerci), tak nabízí možnost inzerovat i v obsahové síti (Gmail, YouTube, Blogger a další). 

Na této grafice 👇🏻 uvidíte nejlépe, co si máte pod pojmem Performance max představit. 

 

tanganica-prx-image

 

Tanganica u svých klientů po spuštění Performance max kampaní zpozorovala snížení PNO až o 11% ‼️😱.

pripadova-studie-performance-max-tanganica

Jak nastavit Performance max kampaně na Tanganice?

Ve svém uživatelském rozhraní stačí v menu vybrat záložku Kampaně, kde naleznete možnost:

👉🏻 navýšit výkon PLA kampaní pomocí Performance max. 

Je třeba, abyste v rámci svého e-shopu nejprve vybrali až 15 obrázků. Tyto obrázky se budou zobrazovat při spuštěných reklamních kampaních Vašeho e-shopu. Proto doporučujeme nahrát takové obrázky, které mohou na Váš e-shop přilákat co nejvíce uživatelů. Nejprodávanější zboží, nejlákavější kousky a podobně. Ideálně focené tak, aby potenciálního zákazníka oslovily na první pohled.

Obrázky musí splnit následující rozměry a nebo mohou být oříznuté do doporučených rozměrů. 

  • Maximální velikost jednoho obrázku je 5120 KB.
  • Čtvercový obrázek je povinný (1.91:1)
    • Doporučená velikost: 1200 x 628, Min. velikost: 600 x 314
  • Široký obrázek je povinný  (4:1)
    • Doporučená velikost: 1200 x 1200, Min. velikost: 300 x 300
  • Portrétový obrázek je dobrovolný (4:5)
    • Doporučená velikost: 960 x 1200, Min. velikost: 480 x 600

Loga musí splnit následující rozměry a nebo mohou být oříznuté do doporučených rozměrů

  • Maximální velikost jednoho loga je 5120 KB.
  • Čtvercové logo je povinné (1:1)
    • Doporučená velikost: 1200 x 1200, Min. velikost: 128 x 128
  • Široké logo je dobrovolné (4:1)
    • Doporučená velikost: 1200 x 300, Min. velikost: 512 x 128
prx-image-tanganica

Co se týče textů, tam je to podobné jako u ostatních kampaní, u kterých volíte popisky. Texty je třeba psát spíše obecné – o e-shopu, zmínit Vaši konkurenční výhodu, informace o produktech jako celku,… Generují se dynamicky a nejsou předem párované se žádným z obrázků. 

Dlouhý nadpis je první řádek textu reklamy, který se ve větších reklamách používá místo nadpisu krátkého. Popisky naopak slouží k dodatečným informacím, kterými popíšete Váš e-shop, produkty apod.

Všechny provedené změny je nakonec třeba uložit tlačítkem a poté trvá přibližně 3 dny, než kampaně projdou stažením, vytvořením, ověřením a finálně se spustí. 

prx-cas-image-tanganica

Chcete být co nejlépe připraveni na nadcházející vánoční sezónu

Zapněte si kampaně Performance max na Tanganice! 🚀

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *