fbpx

Jaké funkce Tanganica nabízí?

Reklamy napříč internetem na pár kliknutí

Produktové reklamy mohou pro eshop znamenat dokonce i 70% celkového obratu, a proto je jejich využívání klíčové. Můžete si vybrat z následujících reklamních formátů:

  • Google Shopping – produktové reklamy (PLA)
  • Google – Dynamické textové reklamy (DSA)
  • Facebook – Produktové reklamy (DPA)

V praxi znamená správné nastavení produktových reklam několik hodin práce. S Tanganicou spustíte své reklamy na pár kliknutí a to během pár minut. 

Automatická optimalizace reklam

Nastavit správně produktové kampaně je jedna věc, ale ještě důležitější je jejich pravidelná správa a optimalizace. Zkušený specialista stráví několik hodin měsíčně nad rutinní optimalizací kampaní. S námi nic takového řešit nemusíte, protože správa a optimalizace probíhá automaticky.

Statistiky v reálném čase

Pro vyhodnocování úspěšnosti je důležité mít data ihned po ruce a nejlépe v reálném čase. V rámci webové aplikace uvidíte veškeré důležité metriky real-time a můžete statistiky začít vyhodnocovat ihned.

V případě problému, můžete kampaně vypnout jedním kliknutím na tlačítko.

Prioritizace kategorií a produktů

Víme, že každý produkt nebo kategorie má u vás jiné marže. Proto u nás máte možnost nastavit si prioritu inzerování konkrétního produktu a nebo rovnou celé kategorie. 

Například v případě, že máte na skladě mnoho zásob z jedné kategorie, jednoduše nastavíte, že má pro vás kategorie vysokou prioritu.

Automatické opravy produktového feedu

Chceme, aby se do reklam dostalo co největší množství produktů. Bohužel ve velkém množství produktových dat mohou vznikat chyby, které způsobí to, že reklamní systém dané produkty zamítne pro zobrazování. Tanganica se snaží nejčastější chyby automaticky opravovat a zobrazovat v reklamách největší možný počet produktů. 

Jste připraveni na další funkce?