fbpx

Jaké funkce Tanganica nabízí?

Reklamy napříč internetem za pár minut

Produktové reklamy mohou pro eshop znamenat dokonce i 70% celkového obratu, a proto je jejich využívání klíčové. Můžete si vybrat z následujících reklamních formátů:

  • Google Shopping – produktové reklamy (PLA)
  • Google – Dynamické textové reklamy (DSA)
  • Facebook – Produktové reklamy (DPA)

V praxi znamená správné nastavení produktových reklam několik hodin práce. S Tanganicou spustíte své reklamy na pár kliknutí a to během pár minut. 

Automatická optimalizace reklam

Nastavit správně produktové kampaně je jedna věc, ale ještě důležitější je jejich pravidelná správa a optimalizace. Zkušený specialista stráví několik hodin měsíčně nad rutinní optimalizací kampaní. S námi nic takového řešit nemusíte, protože správa a optimalizace probíhá automaticky.

Statistiky v reálném čase

Pro vyhodnocování úspěšnosti je důležité mít data ihned po ruce a nejlépe v reálném čase. V rámci webové aplikace uvidíte veškeré důležité metriky real-time a můžete statistiky začít vyhodnocovat ihned.

V případě problému, můžete kampaně vypnout jedním kliknutím na tlačítko.

Prioritizace kategorií a produktů

Víme, že každý produkt nebo kategorie má u vás jiné marže. Proto zde máte možnost nastavit si prioritu inzerování konkrétního produktu a nebo rovnou celé kategorie. 

V případě, že máte na skladě mnoho zásob z jedné kategorie, jednoduše nastavíte, že má pro vás kategorie vysokou prioritu.

Jste připraveni na další funkce?