fbpx

Jak můžete ušetřit více než 60 % nákladů za správu kampaní?

Tanganica automatizuje rutinní práci marketingových specialistů

U nás v Tanganice věříme, že je naprosto zbytečné investovat drahé zdroje do manuálních prací, které mohou dělat stroje. Díky pokročilé automatizaci rutinních procesů, kterou můžete v Tanganice jednoduše využít, ušetříte desítky hodin měsíčně. Tento čas může váš marketingový specialista věnovat tvorbě strategií či komplexnímu vyhodnocování. 

Pojďme se podívat na velice zjednodušený příklad toho, kolik vás může stát čas marketingového specialisty či agentury strávený právě nad výkonnostními kampaněmi. Na následující tabulce můžete vidět průměrný e-shop, který investuje měsíčně 50 000 Kč do výkonnostní reklamy a jeho požadované PNO (podíl nákladů a obratu) je 20 %. Berme v potaz, že průměrná cena marketingové agentury za jednu hodinu je přibližně 1500 Kč. 

Měsíčně stráví specialista u průměrného e-shopu 10 hodin manuální prací s kampaněmi. Těchto 10 hodin měsíčně může specialistovi ušetřit právě automatizace. 

Celková cena za služby agentury bude za první rok 180 000 Kč. Ve stejném příkladu by e-shop zaplatil na poplatcích Tanganice pouhou třetinu! 

* pozn. My v Tanganice máme marketingové agentury rádi a s několika dokonce i aktivně spolupracujeme. Tanganica je nástroj, který šetří čas každému, kdo chce spouštět produktové reklamy pro e-shop.

Ušetřete více než 60 % nákladů za správu reklamních kampaní.

🚀

A to jen díky pár kliknutím! 🎯