fbpx

Jak vyhodnocovat spolupráci s Tanganicou?

Tanganica je marketingový nástroj, který umožňuje e-shopařům spustit výkonnostní reklamy napříč reklamními kanály Google a Facebook pomocí pokročilé optimalizace na pár jednoduchých kliknutí. Pro nástroj se vnitřní procesy snažíme co nejvíce automatizovat, a proto je třeba, abyste dopředu věděli, co můžete od Tanganicy očekávat

🔵 I po úspěšném dokončení registrace vidíte v aplikaci stále tento stav 

👇🏻

tanganica-reklama-se-nezobrazuje-

a bude tomu tak do té doby, než vaše kampaň získá první prokliky. Nemusíte se tedy ničeho bát. Pokud by bylo něco v nepořádku, určitě bychom se vám ozvali ‼️

 

🔵 Systém si z kreditu automaticky čerpá finance pro spuštěné reklamy. Bere tedy v potaz to, jakou částku jste si dobili. Pokud chcete hned fungovat na větším objemu, doporučujeme dobít zhruba tolik, kolik chcete, aby se utratilo cca za jeden měsíc. Určitě je potřeba myslet i na to, kolik utrácíte ve vašich zaběhlých kampaních. Pokud u sebe do kampaní vkládáte 100 000 Kč na měsíc, Tanganica vám na kreditu 1 000 Kč bohužel výsledky nepřinese. 

 

🔵 Našim klientům radíme, aby počítali s tím, že se kampaně nejdříve potřebují naučit, až poté se optimalizují. Dle doporučení od našeho Google accounta trvá učící fáze většinou měsíc. Obecně ale platí, že skrze kampaň musí e-shop utržit 20 – 30 konverzí za posledních 30 dní. Poté můžeme mluvit o fázi optimalizace, kdy probíhají takové procesy, které vedou kampaň
k nejlepším možným výsledkům. Učící fáze je také jeden z důvodů, proč od nás máte první měsíc bez poplatků.

 

🔵 Vypnuté kampaně přicházejí o data. Proto pokud odjíždíte na dovolenou, nebo nejste spokojeni s výsledky, komunikujte s námi prosím tuto skutečnost. Je daleko lehčí a levnější zlepšit výkon běžící kampaně, byť na malém denním rozpočtu, než kampaň znovu spouštět. Pro Vás to znamená pouze více financí do každého začátku, pro systém to znamená nový průchod přes učící fázi.

 

🔵 Pokud ani po druhém měsíci Tanganica nepřinese Vámi požadované výsledky, může být pravděpodobně někde problém. To jak na naší straně, že vám nástroj nedokáže dodat optimální výsledky, nebo na straně vaší. V častých případech se setkáváme s nízkým měřením cookies lišt. Může ale také nastat situace, kdy má váš e-shop ještě v některých částech mezery a není tedy zatím připraven pro online inzerování. Pokud jste si toho vědomi, zapracujte na e-shopu dříve, než spustíte spolupráci. Je pak daleko větší šance, že nám to společně bude fungovat

Pro takové situace jsme s našimi partnery sepsali e-book, který si můžete stáhnout zde:

Každopádně, za každé situace, jsme tu pro vás a rádi vám se vším pomůžeme. 📲 📩

Co o spolupráci s Tanganicou říká Tomáš Ventruba, senior marketing project manager ze společnosti Optimio?

Nástroj Tanganica je dalším dílkem skládačky výkonnostního marketingu. V některých případech poskytuje skvělý výkon, někdy sekunduje vašim kampaním, jindy se nezadaří a vy zjistíte, že zatím pro vás tento nástroj není. Chyba však není v jejich nástroji – chyba může být v kvalitě feedu, v aktuální situaci na trhu či stavu eshopu. Pokud má podávat Tanganica 100% výkon, musíte být 100% i vy.

 

Musím vyzdvihnout skvělou komunikaci a focus na produkt a vývoj – stejně tak přehledné menu a snadné ovládání nástroje. Díky tomu zvládne nasadit feed a spustit promoci prakticky každý. Nechte si případně poradit, co víc můžete udělat pro výkon – v Tanganice vám poradí.

 

Jak již zazněla na začátku – Tanganica by však neměla být jediným nástrojem, který pro svůj eshop používáte. Cesty zákazníka jsou spletité a je škoda ho ztratit – myslete i na další kanály, sledujte data a otestujte Tanganicu. Může vám dát cenné informace a dlouhodobě příjemný obrat.

Je váš e-shop připravený?
Pojďte to s námi vyzkoušet!

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *