fbpx

Marketingová platforma pro specialisty

Co je Tanganica?

Tanganica je marketingová platforma, která umožní Vašim klientům spustit výkonnostní reklamy optimalizované naším systémem a to na pár kliknutí. 🧠  Máte tak možnost získat více konverzních návštěvníků díky pokročilé optimalizaci. Proč? Jak určitě víte, v online marketingu dnes panuje velká konkurence, která postupně zvyšuje ceny za CPC a komplikuje cílení na správné zákazníky. To pro Vás znamená stále více práce s optimalizací, a proto s pomocí Tanganicy můžete ušetřit měsíčně desítky hodin rutinní práce s optimalizací a správou produktových kampaní díky automatizaci marketingových procesů.

Jak to funguje?

Zpracováváme historická data o Vašem klientovi a jeho produktech, abychom mohli reklamní kampaně optimalizovat a využít tak jeho rozpočet naplno. Celý proces optimalizace začíná již u produktového feedu a pokračuje až k nabídkám optimální ceny za proklik, a to na úrovni produktu. Data jsou pro nás nesmírně důležitá. Jejich cesta začíná na serverech Googlu a poté pokračuje přes API až do našeho interního systému.

Tanganica nabízí základní typy reklamních formátů na největších platformách jako je Google a Facebook, ovšem nabídka nabízených formátů se rozšiřuje a již brzy se můžete těšit na nové. 

Naše vize? Jednoduchost ..

Delší dobu jsme v týmu diskutovali o tom, jak systém udělat tak, aby mohl specialistům reálně pomoci. Cílem Tanganicy je, aby ze spolupráce těžily všechny tři strany. Ať už Tanganicu u e-shopu využijete na konkrétní kanál, abyste se mohl věnovat jiným strategiím u daného e-shopu nebo ji využijete čistě pro to, že potřebujete u e-shopu zvýšit efektivnost kampaně, tak je to zcela na Vás. 

Hlavní výhody pro specialistu:

  • Automatická optimalizace s pokročilými algoritmy 24/7
  • Tanganica ušetří měsíčně desítky hodiny rutinní práce
  • Prioritizace kategorií i produktů 
  • Využívejte Google CSS program zdarma
  • Nástroj pro Vás zdarma
  • Vydělávejte s naším affiliate programem

Spolupráci lze u klienta kdykoliv ukončit s vrácením zbývajícího reklamního kreditu.

Webová aplikace

Veškeré nastavení reklam pro svého klienta jednoduše nastavíte v naší webové. Součástí platformy je také záložka reportování, ve které uvidíte reportování a nejdůležitější metriky v reálném čase včetně přehledu dobíjených kreditů a historii plateb. Nicméně, poskytujeme mimo aplikaci i data studio, kde můžete získávat podrobnější metriky vyhledávacích dotazů.

Součástí Tanganicy je také možnost, na daném e-shopu využití affiliate systému a podílet se tak na provizi. 

"Společnost Tanganica náš e-shop oslovila sama a okamžitě nás zaujala jasná, přehledná a jednoduchá pravidla spolupráce. Nastavení celého systému zabralo pár okamžiků. Výkonnost a efektivita Google PLA kampaní se postupně zvyšuje, těšíme se na další krok v podobě převzetí Google DSA reklam a produktové inzerce na Facebooku společností Tanganica."
"S Tanganicou jsme začali spolupracovat v omezené míře, ale postupně jsme zahrnuli oba naše české eshopy. Aktuální čísla vypadají dobře a hlavní eshop se dle předpokladů uchytil. Tanganica nám poskytuje dohodnuté PNO, spolupráce je téměř bez námahy."

Jak probíhá registrace a nastavení kampaní Vašeho klienta?

Kompletní nastavení spolupráce probíhá v rámci naší webové aplikace. V první řadě u nás zaregistrujete prvního klienta, kde zadáte při registraci jeho fakturační údaje a url adresu (při zadání uživatelského jména, prosím, zadejte svůj email). Následně se dostanete do webového rozhraní, kde v dolní části menu uvidíte kategorii Partnerský program. V této kategorii aktivujete zájem o affiliate program. Během 24h Vám aktivujeme speciální webové rozhraní, ve kterém si budete moci přidávat další e-shopy, a mít tak všechny své klienty pod jedním účtem. Nicméně, můžete svému klientovi přes kategorii Nastavení, poslat separátní přístupové údaje, aby měl také přístup do aplikace, ale pozor, bude mít přístup pouze k rozhraní svého e-shopu, nikoli k Vašim dalším klientům. 

Pro aktivaci kampaní je potřeba pár kliků: 

1) Produktový feed 

První a jediná technická věc, kterou od Vás budeme potřebovat je Google produktový feed. My tento feed zpracujeme a co nejvíce optimalizujeme pro další procesy. 

2) Google Analytics

Druhým krokem bude přidělení přístupů do Google Analytics klienta našemu chráněnému účtu (analytics@tanganica.cz). 

Účet je zabezpečený a tudíž jediný, kdo uvidí data z Analytics bude náš systém. Tento krok je velice důležitý, protože jedině tak dokážeme měřit naši výkonnost a můžeme poté zhodnotit i naši spolupráci. Je Vám jasné, že přidělení přístupu do Analytics je pro nás velmi důležité i kvůli datům, díky kterým zvyšujeme efektivnost reklamních kampaní.

3) Nastavení maximálního PNO

Zvolíte si maximální PNO (viz definice PNO v dokumentaci níže).

4) Dobití reklamního kreditu

Dalším krokem je dobití kreditu, abychom mohli produkty zobrazovat v reklamních systémech. Rychlost čerpání kreditu závisí na kvalitě výsledků. Chceme dodávat jen kvalitní výsledky za odpovídající cenu.

Jsme Google CSS Partner

Tanganica je Google CSS partnerem pro Českou republiku. Náš program je bezplatný a může ho využít kdokoliv.

Co je Google CSS program? 

CSS program je určený pro inzerenty, kteří zobrazují své produktové reklamy v Google Shopping. Program umožňuje inzerentům ušetřit až 20 % nákladů v produktových reklamách a tím zvýšit objem zákazníků. 

O 40% větší konverzní poměr

Mimochodem, věděli jste, že uživatelé, kteří hledají konkrétní produktové názvy, mají v průměru o 40 % větší konverzní poměr? 📈

Obvykle se Vaše produkty zobrazují na veškeré vyhledávací dotazy, tudíž i většině lidem, kteří nemají zájem si produkt zakoupit. Náš systém dokáže rozpoznat produktové názvy a poté Vaše produkty zobrazovat v Google Shopping i v klasických textových reklamách uživatelům, kteří jeví reálný zájem o koupi. 

4 tipy, jak optimalizovat své kampaně v Google Shopping

Google Shopping nebo také produktové reklamy jsou jedním z největších nositelů tržeb většiny internetových obchodů. Jejich optimalizace proto může být velice přínosná. V tomto krátkém příspěvku Vám shrneme 4 základní tipy, jakými můžete své produktové reklamy na Googlu optimalizovat a dostat z nich ještě více.