fbpx

Případová studie #2

Časová náročnost správy kampaní v Google Shopping

Přemýšleli jste někdy nad tím, kolik času vám zabere vytvoření a následná správa produktových kampaní na Googlu? Vsadíme se, že to jsou hodiny vašeho času měsíčně., který můžete věnovat něčemu jinému. Pojďme se společně podívat na to, kolik času a peněz, je Tanganica schopna ušetřit.

Časová náročnost

Udělali jsme průzkum českých marketingových agentur a ve většině z nich jsme se shodli, že manuální vytvoření Google Shopping kampaní a jejich správa první měsíc zabere přibližně 10 hodin práce. Jejich údržba a optimalizace každý další měsíc zabere v průměru 6-7 hodin (záleží na úrovni optimalizace).

Cena za správu kampaní

Hodinová sazba agentur a některých freelancerů činí 1 000 – 1 500 Kč. To znamená, že první měsíc nastavení těchto kampaní bude stát až 15 000 Kč a každý následující měsíc přibližně 9 000 Kč.

Za první rok to dohromady dělá 114 000 Kč čistě za správu kampaní (bez reklamních výdajů)

114 000Kč za první rok

Tanganica všechny tyto rutinní procesy automatizuje a pomáhá vám tedy ušetřit čas a peníze. Částka, kterou u nás zaplatíte závisí pouze na výkonnosti reklam a pohybuje se řádově mnohem níže. Kampaně zároveň optimalizujeme na velmi vysoké úrovni a tudíž se s efektivitou dostáváme výše než doposud.

illustration10_29