fbpx

Všeobecné obchodní podmínky

Společnost je TGNCA s.r.o., IČ: 0963423 se sídlem Emilie Floriánové 810/2, 466 01 Jablonec nad Nisou vedená u Krajského soudu v Ústí nad Labem pod sp. zn. C 46079 (dále jen jako “TGNCA”) je společností poskytující marketingové služby pro právnické osoby či podnikající fyzické osoby, (dále jen “zákazníky”) spočívající v cílení reklamního obsahu s cílem zvýšení obratu e-shopu zákazníka (dále jen “služba”) 

Užíváním za účelem poskytování služeb v oblasti marketingu souhlasíte následujícími závaznými obchodními a podmínkami Služby („Podmínky Služby“).

  •  Podmínky vedení účtu 
    1. Každý Zákazník je povinen vytvořit si svůj uživatelský účet (dále jen „Uživatelský účet“). Uživatelský účet si může založit pouze právnická osoba nebo podnikající fyzická osoba.
    2. Pro založení Uživatelského účtu je nutné vyplnit informace požadované registračním formulářem. Založením účtu Zákazník současně prohlašuje, že souhlasí s těmito Podmínkami Služby.
    3. Zákazník prohlašuje, že jakožto podnikající právnická osoba bere na vědomí, že se na něj nevztahují ustanovení zák. č.  634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele a zák č. 89/2012 Sb.,  občanského zákoníku.  
  • Platební podmínky
    1. Platba probíhá prostřednictvím Uživatelského účtu. Finanční částku v minimální hodnotě 1 000 Kč, která představuje reklamní kredit Zákazníka (dále jen “reklamní kredit”), lze zaplatit bankovním převodem a nebo prostřednictvím platební brány ComGate. 
    2. Poté, co zaplacená částka dorazí na účet TGNCA, bude Zákazníkovi na jeho e-mailovou adresu specifikovanou při registraci zaslána faktura a dobitý reklamní kredit bude připsán v Uživatelském účtu. 
    3. V uživatelském účtu si Zákazník zvolí maximální hodnotu Podílu nákladů na obratu (dále jen “PNO”) 
    4. V částce, kterou si Zákazník dobije jako reklamní kredit je automaticky zahrnuta provize z vygenerovaného obratu v internetovém obchodě (dále jen “provize”), na kterou vzniká TGNCA nárok souhlasem Zákazníka s Podmínkami služby. 
    5. Průměrná výše provize činí 2 % z vygenerovaného obratu v internetovém obchodě Zákazníka. TGNCA může jednostranně určit, že provize za služby poskytnuté na základě dobitého reklamního kreditu bude nižší nebo vyšší než 2 %, přičemž je vždy zohledňována úspěšnost služeb TGNCA ve vztahu ke konkrétnímu Zákazníkovi. 
    6. Nárok na provizi TGNCA nevzniká v případě, že podíl PNO včetně aktuální výše provize přesáhne Zákazníkem zvolenou maximální hodnotu PNO.
    7. Bez zbytečného odkladu po založení uživatelského účtu se Zákazník zavazuje poskytnout přístup ke statistikám produktů zákazníkova e-shopu, aby mohla TGNCA neprodleně začít s analýzou optimální reklamní strategie. Zákazník se bez zbytečného odkladu zavazuje TGNCA poskytnout odkaz na produktový feed ve formátu XML a poskytnout přístup do služby Google Analytics, a to po celou dobu poskytování služby. Data z produktového feedu a přístupu do Google Analytics využije TGNCA pouze k optimalizaci dalšího poskytování služeb Zákazníkovi. 
    8. Prvních 30 dní po prvním dobití reklamního kreditu není v reklamním kreditu zahrnuta provize a Zákazníkovi se neúčtuje, přičemž TGNCA  provádí vyhodnocení optimální marketingové strategie pro Zákazníka. Tato lhůta může být po vzájemné dohodě stran zkrácena.  
    9. Zákazník může požádat o vrácení nespotřebovaného reklamního kreditu, a to prostřednictvím e mailu, který zašle na adresu info@tanganica.cz. V případě vrácení kreditu si TGNCA vyhrazuje právo ponechat na uživatelském účtu Zákazníka reklamní kredit výši 1 000 Kč, představující minimální hodnotu dobití reklamního kreditu. Uvedené se neuplatní v případě výpovědi smlouvy nebo v případě, že od prvního spuštění reklamní kampaně uplynula doba delší než 4 kalendářní měsíce.
  •  Výpověď a pozastavení služeb
      1. Zákazník i TGNCA může smlouvu kdykoliv vypovědět bez udání důvodu. Výpověď je účinná dnem následujícím po doručení výpovědi druhé straně. 
      2. Výpověď musí být zaslána doporučeně na adresu smluvní strany nebo na e-mailovou adresu smluvní strany. TGNCA prohlašuje, že z její strany je k tomuto způsobilá e-mailová adresa info@tanganica.cz. Pokud Zákazník neurčí jinak, je k tomuto způsobilá jeho e mailová adresa uvedená při registraci. 
      3. V případě, že má ke dni účinnosti výpovědi Zákazník na uživatelském účtu nespotřebovaný reklamní kredit, bude mu do 30 dnů vrácen na bankovní účet, ze kterého platbu provedl. 
      4. Zákaznický účet je deaktivován dnem účinnosti výpovědi a Zákazník k němu ztrácí přístup. Dnem účinnosti výpovědi je též zastaveno poskytování služeb zákazníkovi ze strany TGNCA. 
      5. Zákazníkovi jako podnikateli nenáleží právo ve lhůtě 14 dnů odstoupit od smlouvy.
      6. Po dohodě se Zákazníkem může TGNCA pozastavit poskytovaní služby zákazníkovi, přičemž ode dne pozastavení poskytování služeb se reklamní kredit Zákazníkovi nespotřebovává. Poskytování služeb lze obnovit opět pouze po dohodě se Zákazníkem.  
  •  Změna obchodních podmínek
      1. TGNCA si vyhrazuje právo kdykoli v přiměřeném rozsahu jednostranně změnit znění těchto Podmínek Služby.
      2. O změnách Podmínek Služby a jejich uveřejnění bude Zákazník informován prostřednictvím e‑mailu, a to nejméně 1 měsíc před nabytím účinnosti změny.
  • Důvěrné informace 
      1. Osoba přijímající důvěrné informace (též „Přijímající strana“) je povinna uchovávat a udržovat důvěrné informace ve striktní důvěrnosti pro výhradní a výlučné účely druhé strany (též „Zveřejňující strana“), přičemž jak TGNCA, tak zákazník jsou přijímací, tak zveřejňující stranou. Přijímající strana zajistí omezení přístupu k důvěrným informacím svým zaměstnancům, dodavatelům a třetím stranám, jak je to obchodně přiměřeně možné, a zabezpečí, aby tyto osoby podepsaly a dodržovaly mlčenlivost alespoň tak, jak je uvedeno ve Smlouvě o mlčenlivosti, kterou TGNCA a zákazník bezodkladně, ovšem  nejpozději do 7 dnů, po dokončení registrace do uživatelského účtu uzavřou. Přijímající strana nesmí bez předchozího písemného souhlasu zveřejňující strany použít žádné důvěrné informace ve prospěch přijímající strany, zveřejnit, kopírovat nebo jinak zpřístupnit ostatním, ani povolit použití ostatními ve svůj prospěch nebo na úkor zveřejňující strany. Přijímající strana poskytne předávající straně veškeré důvěrné informace a všechny záznamy, poznámky a jiné písemné, tištěné nebo hmotné materiály, které má k dispozici, týkající se důvěrných informací, pokud o to písemně požádá zveřejňující strana.
  • Ochrana osobních údajů / ochrana dat
    1.  Zásady ochrany osobních údajů jsou dostupné zde: https://tanganica.cz/gdpr/ 
  • Reklamace
    1. Zákazník má právo uplatnit reklamaci na vyúčtování ceny služby nebo na poskytování služby a TGNCA je povinna  tuto reklamaci přijmout a vyřídit ji.
    2. Reklamaci musí uživatel uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do dvou (2) měsíců ode dne vadného poskytnutí služby či chybně vyúčtované faktury. 
    3. TGNCA je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu nejpozději do jednoho (1) měsíce ode dne doručení reklamace. O vyřízení reklamace vyorzumí Zákazníka na e-mail zadaný zákazníkem při registraci.
    4. V případě, že je reklamace oprávněná, vystaví TGNCA opravný daňový doklad (dobropis) a částku, která byla předmětem reklamace Zákazníkovi vrátí, nejpozději do jednoho měsíce od vyřízení reklamace.  
  • Závěrečná ustanovení 
    1. Tato smlouva se řídí a vykládá v souladu se zákony České republiky.