Co jsou dodatečné tržby?
Dodatečné nebo také inkrementální tržby jsou počítány jako objem nově získaného obratu z prodaného zboží, který byl přivedený nad rámec vaší stávající výkonnosti marketingových aktivit.
To v podstatě znamená, že z vašeho stávajícího marketingu můžete vymáčknout mnohem více.

Zvýšení celkových tržeb o 13 % během prvních 10 dní.
Věříme, že pokud za vás kope více hráčů, máte tak větší šanci na úspěch. Z toho důvodu jsme začali postupně analyzovat některé e-shopy, které Tanganicu využívají přímo vedle svého stávajícího marketingu. Zjistili jsme velice zajímavou věc.
Ve většině případů jsme totiž měli možnost vidět inkrementální přínos reklam. Jeden z důvodů může být ten, že kampaně v Tanganice běží přes náš Google CSS program a tím máte možnost nakoupit návštěvnost, na kterou například vaše stávající kampaně nedosáhnou. Zároveň se v hlubinách systému snažíme opravovat a vylepšovat produktová data, takže by měla být inzerce ještě kvalitnější a chytat širší publikum uživatelů.
U jednoho konkrétního klienta, který je prodejcem oblečení, jsme dosáhli navýšení celkových tržeb e-shopu o 13 % a to za pouhých 10 dní od spuštění kampaní v Tanganice. Průběh začátku kampaní a porovnání s jeho stávajícími kampaněmi na Googlu naleznete na obrázku níže.

Nárůst tržeb z Googlu až o 50 %
🚀
Podívejte se na následující snímky obrazovky z Google Analytics u dalších vybraných klientů, kteří docílili nárůstu tržeb jen díky spuštění nových kampaní v Tanganice.
Obrázek 1. - Google Analytics e-shopu s bytovými doplňky

Obrázek 2. - Google Analytics e-shopu s oblečením

Na obou snímcích je patrné, že nedocházelo k pouhému přelévání návštěvnosti nýbrž k přivedení opravdových dodatečných tržeb. Samotné kouzlo spočívá v tom, že i vy můžete dosáhnout podobného výsledku a celý proces vám v Tanganice zabere pouhých 36 kliknutí. 💙
